Wyszukiwarka
Darmowa dostawa!

Poczta Polska - Kurier 48
Dla zamówień od 200 zł.

Regulamin dla zakupów dokonanych do 24.12.2014

NOTA PRAWNA
FIRMA SANBIOS TO PRODUCENT PREPARATÓW ZIOŁOWYCH I KOSMETYKÓW. NIE LECZYMY I NIE UDZIELAMY PORAD MEDYCZNYCH. INFORMACJE ZAWARTE NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ NIE SĄ PORADAMI MEDYCZNYMI. W RAZIE PROBLEMÓW ZDROWOTNYCH NALEŻY SKONSULTOWAĆ SIĘ Z LEKARZEM LUB FARMACEUTĄ. NIE WOLNO OPIERAĆ SIĘ JEDYNIE NA SUPLEMENTACH I ODRZUCAĆ KLASYCZNE LEKI ZALECANE PRZEZ LEKARZY.


Informacje ogóle

  1. Witamy w sklepie internetowym firmy SANBIOS.
  2. Aby zamówienie zostało zrealizowane, konieczne jest wypełnienie wymaganych pól w formularzu zamówienia wraz z podaniem prawidłowego adresu e-mail.
  3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.

Zasady zbierania, magazynowania i przetwarzania danych osobowych przedstawione są w rozdziale Polityka prywatności znajdującym się poniżej.

W PRZYPADKU ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH - PROSIMY O KONTAKT E-MAILOWY W CELU USTALENIA KOSZTÓW PRZESYŁKI !!!


Zamówienia

  1. Produkty oferowane przez firmę SANBIOS są dostępne bez recepty. Wszystkie preparaty są produktami oryginalnymi.
  2. Przesyłki na obszarze Polski dostarczamy za pośrednictwem InPOST oraz  Poczty Polskiej. Koszt przesyłki przy wpłacie na konto wynosi 14 zł, a przy płatności przy odbiorze 16 zł. Zadowolenie Klienta stawiamy ZAWSZE na pierwszym miejscu!
  3. Jeśli suma zamówienia przekracza 200 zł, wysyłka jest realizowana na koszt firmy SANBIOS (dotyczy wysyłek krajowych).
  4. Za granicę wysyłamy po wcześniejszym uzgodnieniu z biurem SANBIOS.
  5. Wysłaną paczkę nabywca jest zobowiązany odebrać zgodnie z ustawą
    z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług na odległość. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204)
  6. SANBIOS przyjmuje reklamacje w przypadku uszkodzenia produktu
    w trakcie transportu lub innych uszkodzeń nie wynikających z winy klienta.
    Twoja uzasadniona reklamacja ZAWSZE zostanie rozpatrzona pozytywnie na TWOJĄ korzyść!
    NIGDY nie zostaniesz oszukany, a wszelkie problemy zostaną załatwione od ręki!
  7. W przypadku nie otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem należy skontaktować się z nami tylko i wyłącznie poprzez e-mail: biuro@sanbios.pl z dopiskiem "REKLAMACJA" bądź telefonicznie 508 551 159 lub 32 234 96 32.
    Po otrzymaniu takiej informacji zamówienie zostanie zweryfikowane ponownie oraz Klient otrzyma informację w ciągu 48 godzin, dotyczącą formy dostarczenia/wymiany towaru na zgodny z zamówieniem.
    W e-mailu bądź listownie należy bezwzględnie umieścić: dane teleadresowe Klienta, opis przyczyny reklamacji, dowód zakupu (paragon lub faktura - skan lub ksero w zależności od wybranej formy reklamacji).
    Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.
    W przypadku pozytywnej decyzji ws. reklamacji koszt przesyłki zwrotnej do klienta odbywa się na nasz koszt.
  8. Zamówienia realizujemy w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
  9. Zamówienia złożone do godziny 13.00 każdego dnia wysyłamy w dniu złożenia tego zamówienia, natomiast po tej godzinie - wysyłka jest dnia następnego.
    Zamówienia płatne na konto realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu przelewu.
  10. Na wpłatę czekamy do 5 dni roboczych. Jeżeli wpłata nie zostanie uiszczona do 5 dni jest to dla nas równoznaczne z rezygnacją z zakupu. Jeżeli z jakiś przyczyn opóźni się termin wpłaty prosimy o informację.
  11. Ponowne wysłanie paczki kosztuje 14 zł, ponieważ ponosimy podwójne koszty związane ze zwrotem paczki czyli nie odebraniem jej przez Państwa

Zasady płatności Podczas składania zamówienia nabywca określa sposób płatności. Przesyłkę można opłacić dokonując wpłaty: a) na konto lub b) przy odbiorze

  1. wpłaty na konto firmy: SANBIOS, ul. Portowa 16 B, 44-100 Gliwice, PEKAO S.A. 13 1240 1343 1111 0010 2959 1663
  2. przy zamówieniu za pobraniem płatność odbywa się bezpośrednio przy odbiorze przesyłki - u listonosza lub w placówce Poczty Polskiej
  3. dla przelewów zagranicznych:
    PL 13 1240 1343 1111 0010 2959 1663, SWIFT(IBAN): PKOPPLPW

Jak kupować Proces składania zamówienia jest niezwykle prosty. Wystarczy:

  1. dodać towar do koszyka,
  2. przejść do koszyka,
  3. wybrać sposób płatności
  4. sprawdzić dane i potwierdzić


Zamówienia płatne na konto realizujemy po otrzymaniu przelewu. Życzymy Państwu udanych zakupów i wiele satysfakcji z używanych produktów.

Obsługa klienta
W razie niejasności prosimy o kontakt drogą mailową na adres: biuro@sanbios.pl lub telefonicznie: 508 551 159 lub 32 234 96 32 w godzinach od 8.00 – 16.00, od poniedziałku do piątku.

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli po otwarciu i sprawdzeniu zawartości opakowania, klient stwierdzi, że dostarczony towar jest uszkodzony lub wybrakowany, zamawiający ma pełne prawo do zwrotu tego produktu. Prosimy wtedy o kontakt celem indywidualnego omówienia szczegółów zwrotu zakupionego towaru. 


  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook